This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problema con LaserGrbl
#1
Necesito ayuda por favor, tengo cnc 3018 china con laser de 7000w, el caso es que he estado trabajando bien con el y programa 
LASERGRBL.Pues bien despues de un trabajo dejo de quemar como si hubiera perdido intensidad, pero lo raro es que con otro programa si funciona el laser.He desinstalado el lasergrbl y vuelto a instalar y sigue igual, y lo ultimo q he intentado sin saber mucho, es intentar en arduino instalar la ultima version del programa y no me deja porque me da error de espacio. Estoy loco ya

Si alguien pudiera orientarme. Graciasa
  Responder


Posibles temas similares…
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Problema en las medidas al pasar de Inkscape a lasergrbl yosicu 1 1,048 26-03-2022, 06:50 PM
Último mensaje: jose2001
  Alternativa de programa LaserGRBL para linux yosicu 4 1,428 14-08-2021, 09:55 PM
Último mensaje: yosicu
  DUDA Parametros LaserGRBL Carreter0 0 811 29-04-2021, 08:19 AM
Último mensaje: Carreter0
Lengua laser al minimo en lasergrbl Gogynava 2 1,388 19-10-2020, 06:38 PM
Último mensaje: Condor233
  LaserGRBL (software para laseados) makoki_63 3 5,000 24-04-2017, 08:31 AM
Último mensaje: BlackBit