This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

• 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Presentación
Buenas tardes, me presento aquí antes de empezar a escribir en el foro.

Pues nada, que uno ya viste canas, lo que viene siendo un lomo plateado de más de 45 años, y como yo tengo claro que me diferencio de mis hijos en que mis juguetes son más caros, pues me ha empezado a llamar la atención todo lo relacionado con las CNC.

Empecé hace tiempo un proyecto derivado de mi afición a jugar a los simuladores de vuelo, y entre las tantas facetas que por las que empecé a interesarme, esta la del diseño de paneles y el corte con fresadoras CNC, y en ello me hallo....

Mando a todo el mundo un saludo y espero poder aportar dentro de mi humilde conocimiento que, poco a poco y con esfuerzo, voy adquiriendo.

Saludos desde Cantabria.
  Responder