This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
falla en impresión hellbot magna dual
#1
hola que tal estoy teniendo problemas con una magna dual, tiene 3 semanas de eso y en ciertas piezas cuando hace el relleno y las capas quedan debiles tanto que al apretar con la mano se rompen, por lo que me dijeron es un problema de temperatura que varia tanto que el plástico no funde constantemente, revise y lo unico que entre raro es el cable de alimentación del hotend, que puede estar cortado. si alguno me puede ayudar a guiarme para ver si realmente es ese el problema o es otro 
 gracias.
  Responder


Posibles temas similares…
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  DUDA FALLA PAUSE ENDER 5 PRO PLUS MarianoIduco 4 504 26-08-2023, 06:50 PM
Último mensaje: felixtin
  Problema con extrusores Magna 2 leiito 1 235 27-12-2021, 12:01 AM
Último mensaje: Simemart
  Falla de ender 3 pro pitido fuerte y congelación de impresion laramimax 2 2,175 05-03-2021, 11:47 AM
Último mensaje: laramimax
  Geeetech i3 Proc C Dual atasco del filamento. gerag8 0 546 19-02-2021, 07:28 PM
Último mensaje: gerag8
  CONSULTA Ender 3 pro y Ender 5 con la misma falla Sr. Kowi 0 1,331 15-02-2021, 02:33 AM
Último mensaje: Sr. Kowi