This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

  • 1 voto(s) - 2 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reparar baseban iphone 6
#1
Hola un cliente me ha traído un iPhone 6 que no lee el imei, he hecho un reballing en el MDM9615M ya que por la poca información que he encontrado debe ser problema de ese chip que es el que gestiona las comunicaciones y guarda el imei y sn. He visto que lo venden, pero un compañero me ha comentado que hay que programarlos, ¿sabe alguien algo de esto? He visto las logic board para sustituirlas enteras pero son demasiados caras y no merece la pena, os agradecería ayuda o si pensáis que el problema no es es eso. Ya me indicáis, por lo demás el teléfono funciona bien pero en el apartado de imei sale en blanco y claro al no tener imei no conecta la SIM.
Artillery genius con los siguientes mod:
BLTtouch
Fleje magnético
Mejoras cableado de la cama
Clip  faja 
Gatillo metalico 
Teflon Capricorn
Boquilla pahetus
Optoprint
Raspberry cam
Iluminación LED
Base antivibración 
Marlin 2.1.1 + tft_1.27.x_patch_9.2
  Responder